joi, 30 septembrie 2010

My ears are under pressure!!!!!!!!!!


Ohh myy god! Tocmai am avut un soc. Da, sunt dependenta de muzica de calitate si cand vad cum cineva face terci o piesa initial super, imi urca tensiunea. "Under Pressure" este piesa celor de la Queen impreuna cu David Bowie. Aprox. 10 ani mai tarziu Vanilla Ice a facut un cover al piesei si asa a iesit "Ice Ice Baby". Deja era un mic viol asupra piesei originale, parca totusi multi am putut trai cu asta si chiar ne-am shake-uit ass-urile pe piesa lui Vanilla Ice. Dar acum, e prea mult!!!

Dupa ce au fost poate cei mai antipatici gemeni din industria muzicii internationale, care au participat la vreun casting muzica (of course dupa Cheeky Girls si surorile Indigo), Trix si Flix au reusit sa masacreze o piesa atat de buna.

Jedward au scos o piesa ceva de genul "Ice under pressure"... bleah! Si Vanilla Ice atunci cand li s-a alaturat, cred ca a gandit "daca tot nu am reusit sa fac piesa celor de la Queen praf in anii 90, let´s give it another try!"


Pentru ca respect prea mult originalul, piesa celor de la Jedward nu va aparea aici. In schimb, pentru cei care apreciaza muzica buna, ascultati:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu