luni, 12 iulie 2010

Vuvuzeaua nu mai urla

Foto:
http://fitinfotech.files.wordpress.com/2010/06/vuvuzela21.jpg


Am realizat ieri ca brusc e prea liniste. Nu mai zumzaie nimic cand aprind televizorul, nu mai aud oameni injurand pe la terase si nici nu se mai aud strigate de bucurie de pe la geamurile blocurilor. Gata, s-a terminat. Campionatul de fotbal s-a incheiat. A fost unul interesant cu meciuri care mai de care mai palpitante si cu rezultate neprevazute. Regret ca nu s-a calificat Deutschland in finala si nu pentru ca mi-as fi dorit sa castige, ci pentru ca sunt sigura ca finala ar fi fost mult mai interesanta asa... poate si mai spectaculoasa. Asta e, nemtii au luat locul trei, bun si ala, daca e sa ne gandim la bani, iar Spania a reusit performanta de a lua si trofeul mondial. ...cu greu.
Impreuna cu multi altii i-am cam pus gand rau caracatitei Paul, care cred ca in curand va fi gatita in sos marinat si am spus "la naiba!" m-a invins Kremm la pariuri la un singur punct diferenta.
Toate ca toate mie a inceput sa imi lipseasca vuvuzeaua si imi pare rau ca Ralu nu a nimerit scorul la meciul dintre Germania si Uruguay, ca ar fi primit o vuvuzea cadou. Imi si imaginez cum ar fi inceput sedintele de reda: "Türüüüüüüü" :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu