miercuri, 22 decembrie 2010

2010 review...

Pentru anul care vine mi-am propus sa nu imi propun nimic. Nu vreau sa imi fac planuri, sa visez, sa nimic. Stiu deja ca atunci cand planuiesti prea tare, nu se intampla asa cum ai sperat. Nu pentru ca sunt lasa, nu pentru ca imi e teama de esec, ci doar asa, imi place mai mult sa fiu surprinsa.
Daca tot e perioada in care se fac bilanturi, se trag linii, evaluam si privim in urma, eu vreau doar sa privesc inainte. Si daca totusi trebuie sa spun ceva de 2010, ok, a fost un an, care s-a scurs mult prea repede. Am lipsit 3 luni din peisaj, insa s-a simtit ca doar 3 zile. Am vazut lucruri interesante, uimitoare, spectaculoase. Iubesc Berlinul si am sa il iubesc mereu. Iar acum de sarbatori s-a indeplinit una dintre cele mai inflacarate dorinte. Asa ca, ce sa vreau mai mult? Sanatate! Optimism! Restul vine de la sine!

... Pana la anu' numa' bine! SpiOance va fi undercover la munte!


Hai noroc si la multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu