miercuri, 15 septembrie 2010

Concediu´s over


15 septembrieeeee... am inceput scoala... ummmm, scuze, de fapt am inceput lucrul... !!!!

Poate subconstientul meu a ramas blocat la anii copilariei... la scoala... poate m-a cuprins fara sa stiu nostalgia sau poate cine stie? Dar astazi m-am trezit scriind de mai multe ori "am inceput scoala". Au trecut deja 7 ani de cand pentru mine scoala nu a mai inceput la 15 septembrie, d
ar cumva sentimentul e acelasi. Tristete ca vara s-a incheiat, ca totusi "ce mica e vacanta mare" si ca toamna se face parca tot mai simtita. Cam asa am simtit si eu in dimineata asta. Doar ca pentru mine nu s-a incheiat vacanta mare ci doar concediul, cel de ´doar´ 2 saptamani.


Astazi gata... vara e departe... concediul si mai si... iar eu sunt back in business!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu