joi, 30 septembrie 2010

Summer moved on

La naiba cu vremea rece! La naiba cu toamna! Nu, refuz sa accept! Sa vina vara inapoi! Sa ma mangaie razele soarelui sau sa imi prajeasca nasul, dar nu, nu vreau sa imi inghete picioarele si sa simt cum nici 10 cojoace nu m-ar mai incalzi. Ma deprima si simt cum pana la primavara nimic nu mai are sens. Cat de mult iubesc sa vad o raza calda de soare, sa simt miros de flori si sa ma plimb in adierea fina. Dar acum a venit afurisita de toamna de-a binelea...
"Stay, don't just walk away / And leave me another day" ...asa imi vine sa urlu, sa implor vara sa mai stea putin, dar ea a plecat deja... scarba! Iar acum imi vine sa rad ca desi ascult la nesfarsit "Summer Moved on" de la A-Ha in minte imi vine o alta piesa de-a lor: "The Sun Always Shines On TV" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu