vineri, 8 octombrie 2010

70: Lennon

Aceasta poza a marcat cover-ul revistei "Rolling Stones" pe 22 ianuarie 1981 si a fost omagiul adus artistului la o luna dupa asasinat. Fotografia ilustrandu-l pe Lennon gol pusca ghemuit in bratele unei Yoko Ono imbracata se afla si astazi in topul celor mai bune cover-uri ale revistei din ultimii 40 de ani. Fotografia are o valoare cu atat mai mare cu cat a fost realizata cu doar o zi inainte asasinatului pe 8 decembrie 1980.


Am fost placut surprinsa astazi cand am deschis motorul de cautare http://www.google.ro/ si am vazut ca i-au dedicat ziua lui John Lennon... cel care astazi ar fi implinit 70 de ani. Asta daca in urma cu 30 de ani, nu ar fi fost omorat... dar el traieste! Traieste prin muzica - si ca sa ma exprim in termeni sportivi - si o face bine! :))

Pe cand ma nasteam eu, John nu mai traia de 5 ani, dar totusi am crescut cu muzica lui si am invatat ca nu e nimic rau in a fi visator, pentru ca "i´m not the only one". In rest m-a fascinat enorm genul de relatie pe care a avut-o cu Yoko Ono si ma fascineaza in continuare felul in care amintirea lui este pastrata vie. Dar cum sa nu se intample astfel...cand omul asta era un fel de "Isus Hristos" al muzicii. (sic!) A fost venerat si apreciat la fel ca un zeu si a murit din revolta unui mult prea mare fan.






"...Love is living...living LOVE!!!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu