miercuri, 3 noiembrie 2010

What just happend?


"Concertul HURTS se amana pentru 7 aprilie 2011.


Modificari de ultima ora in programul dou-ului britanic nu mai fac posibil concertul din Romania la data stabilita initial. Concertul HURTS, care urma sa aiba loc pe 11 noiembrie 2010 la Bucuresti, se amana pentru data de 7 aprilie 2011. Constienti de interesul pe care concertul lor l-a generat in randul unui public din ce in ce mai numeros (biletele s-au epuizat cu 2 saptamani inainte de concert), Theo si Adam promit ca prima lor intalnire cu fanii din Romania va merita asteptarea. Un anunt al formatiei va fi postat pe site-urile oficiale HURTS."


Deci de data asta chiar o iau personal! Dupa ce anul trecut am vazut cum concertul Depeche Mode de la Bucuresti, cel prea mult asteptat (bilet achizitonat cu 5 luni inainte), a fost amanat chiar sub nasul meu, acum alt concert ravnit se amana cu o saptamana inainte sa apuc sa ii vad live pe cei de la Hurts. Oi fi eu? Cineva acolo sus nu vrea sa imi cheltuiesc banii aiurea? ... Nu stiu. Stiu doar ca deja incepe sa fie suspect de ciudat :). Ramane sa vedem ce se va intampla cu cel de-al 3-lea concert grandios...
Pana atunci inca ma intreb "what the hell just happend"??????????




PS: Si nu, nu am avut bilet cumparat la Michael! :))))))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu