vineri, 11 iunie 2010

A girls night out...

(Foto: http://theperfectlady.files.wordpress.com/2009/07/sex_and_the_city_movie.jpg)

Aseara am fost ca fetele sa vedem "Sex and the city 2". Un film plin de clisee, deloc o capodopera cinematografica, tipic filmelor americane. Dar pana la urma, cine are nevoie de asa ceva dupa multul stres din jur? Filmul este foarte entertaining, numai bun de vazut dupa o zi de lucru, te amuza si te deconecteaza.
A fost foarte haios cum ne-am facut intrarea la film: Am stat pana in ultimul moment la coada la Nachos... ca sa intram in graba ca niste flufe visatoare in alta sala, coboram multe scari pe bajbaite si ne asezam comod in scaune, pana sa realizam ca nu suntem in sala care trebuie. Si cum am realizat asta? ... Erau cam multi barbati in sala. Am iesit si am nimerit mai apoi sala. Filmul nu incepuse... iar cand a inceput, cum banuiam, se auzeau chicoteli feminine, rasete pitigaiate si aplauze la aparitia fiecarui sex-symbol pe marele ecran. Am ras, m-am simtit bine... am dat chiar si nachos pe jos de bucurie :)) si am realizat din nou, ca Alina, este una din aia care comenteaza la filme! :)) Cand filmul s-a terminat si luminile s-au aprins... am ginit instantaneu si cativa barbati in sala: 5! (pe numarate) Astia ori au facut ceva gresit si acum erau pedepsiti, ori erau gay :))
Am plecat acasa foarte relaxata si bine dispusa, asa ca il recomand cu drag celor care vor sa se amuze putin.

2 comentarii:

  1. Nu creeed! Păi nici nu am vooooooooorbit atâtaaa!!!!!!!

    Pfff!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar, SATC a fost magnific pentru o fana ca mine. La cinema am avut alt feeling decat in fata calculatorului, am avut chiar parte de momente in care ma simteam IN film:D
    Good stuff!

    RăspundețiȘtergere