marți, 9 februarie 2010

Nemtii au cojones!

Viata are o trasatura de caracter bine definita: ironia. Deseori ne rade in nas! Si, da, astazi am ras cu mare pofta. Despre faptul ca urmeaza sa plec la Berlin pentru trei luni povesteam in postul anterior. Nu stiu daca precizasem prea exact ce urmeaza sa fac eu acolo si asta pentru ca uneori nici eu nu stiu exact. Cei de la Fundatia Robert Bosch din Germania ofera de ani buni burse la Berlin pentru tineri jurnalisti din tari esteuropene. Well, i am one of them. Si deci alaturi de 15 colegi de breasla din alte tari „obscure“ (ca si noi) ma voi juca de-a jurnalista la Berlin. Dar cum spuneam... viata e haioasa si intamparile ei si mai si. Astazi mi-a fost dat sa aflu ca voi urma o practica la cotidianul berlinez „Die Tageszeitung“. Totul ok...daca nu imi aminteam ca in urma cu putin timp citisem prin tabloide ceva foarte interesant. Nu tineam minte daca este vorba de „taz“, dar imi aminteam de o razbunare „fina“ adresata redactorului-sef al publicatiei „Bild“, un tip cu nume predestinat, Kai Diekmann.

Cladirea viitoarei mele redactii „adoptive“ are cojones, la propriu!

Redactia ziarului Tageszeitung a incetat sa mai fie una sobra in noiembrie anul trecut. Pe fatada cu pricina troneaza acum un falus gigant: Sase metri lungime si o pereche de cojones pe masura. Unde mai pui, ca opera de „arta“ are o infatisare care aduce cu redactorul-sef de la „Bild“, Diekmann :).
Mi-o si imaginez pe Ines Pohl, redactor-sef al "taz" care a fost haioasa cand a spus: "Ohhh, mein Gott!
Urmeaza sa-mi leg bicicleta timp de doi ani sub un falus de sase metri si sa-mi incep ziua de lucru sub doua testicole de toata frumusetea!"
Dar cum sa nu iti mearga bine inca de dimineata cu asa o intampinare la usa?


Foto: http://wirsinddasnetz.wordpress.com

Cine spunea ca nemtii nu au simtul umorului...oh da, tare se mai insela!
Nu stiu de ce, dar am impresia ca la Berlin va fi tare nostim!!

PS: puteti citi aici pe "lung" despre "The PIMMEL OVER BERLIN"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu