sâmbătă, 13 februarie 2010

Timeout FISHERMAN´S!


Am mai incheiat o etapa...Timeout-ul cu Andreea si-a luat Time-Out!


Din fiecare experienta invatam cate ceva, iar din experienta asta eu am invatat categoric multe. Sunt emotiva din fire si ma atasez lejer de lucrurile si oamenii care ma inconjoara. Am sesizat ca acum m-am desprins usor, foarte usor. Urma de regret?...Nu am simtit! (nu pana acum si imi vine greu sa cred ca ma vor mustra regretele mai tarziu).

Din toata povestea asta tot ce imi va lipsi va fi RADIOUL. Pentru ca ador sa ma joc „de-a radio“ si fac asta cu cel mai mare drag. Cine ma cunoaste, stie ca atunci cand vorbesc de radio ma luminez toata si ca pana si in cea mai proasta zi, atunci cand ma asez cu cea mai mare lipsa de pofta de viata la pupitru si deschid microfonul (cu muzica bubuind la maximum in casti), uit de toate. But, i have a feeling, my friend, we´ll meet again!!!

Timeout-ul cu Andreea a avut un parcus scurt. Dar ce am invatat din povestea asta? Am invatat ca unii oameni trebuie luati ca atare, iar cine e de proasta calitate, asa va fi pana la capat.


Ah, si am invatat ca oricat de mult mi-ar placea mentosanele „Fisherman´s Friends“ si oricat de mentolate ar fi ele, uneori pana si mentolul iti poate lasa un gust AMAR!

Un comentariu: