marți, 23 februarie 2010

Wonderful Life!

Uite o piesa care-mi e ca un rasfat pentru auz zilele astea. Are un sound old-school :) , aduce a 80s style si imi place la nebunie! Ultravox, Human League sau Tears For Fears sunt doar cateva nume, care cred ca au lasat o amprenta vizibila pe ceea ce produc cei de la Hurts astazi. Nu stiam mai nimic despre baietii astia, care suna atat de bine! Am aflat ca duo-ul Hurts vine din Manchester si este format din Adam Anderson si Theo Hutchcraft. Au preluat soundul anilor ´80, dar il interpreteaza in stil propriu si actual, iar postul de radio BBC le acorda mult credit si un posibil loc in Top Five "Sounds Of 2010". Mai multe nu stiu, stiu doar ca acordurile piesei imi zburda prin minte si imi dau un "feeling" de "such a wonderful life"!

ENJOY!!!




PS: Exista si varianta remixata de Arthur Baker si se aude frecvent pe Radio Guerilla! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu