sâmbătă, 13 martie 2010

25...

Ieri, 12 martie, a fost ziua mea. Am implinit 25 de ani. Pfffuuu, o eternitate. Un sfert de veac sau pur si simplu cum spune Asta aproape 50 (jumatate din drumul pana acolo s-a consumat deja). Nu stiu daca a fost asa cum mi-am imaginat ca va fi ziua mea la 25 de ani, dar a fost totusi o zi cu adevarat speciala. Am fost pentru prima oara cand mi-am serbat ziua de nastere departe departe de casa. Iar asta a simtit-o mai mult mama, cea care a vrut sa fie prima care ma felicita si la ora 7 dimineata, cu noaptea in cap a pus mana pe telefon, a format numarul de fix de aici si mi-a urat plina de entuziasm: "La multi aniiiii!" Eu mai putin entuziasmata, pentru ca mai aveam o ora de somn, am mormait ca dorm si prea multe nu imi mai amintesc.


In orice caz ziua mea a inceput frumos: Asta, colega mea de apartament din Lituania nu s-a suparat deloc din cauza telefonului matinal, care a trezit-o si pe ea ceva mai devreme decat preconizat, a iesit la ora 8 din casa, a cumparat a 25 de lalele multicolore, iar la intoarcere a facut si o scurta oprire la brutaria de vizavi pentru croissante cu martipan si ciocolata. M-am bucurat ca aveam totusi pe cineva aproape de ziua mea, iar cel mai mult m-au bucurat florile - mi-au adus asa putin in gand un sentiment placut de "acasa".



La scoala mi s-a cantat "Happy birthday to you" in 3 limbi, in acelasi timp: in lituaniana, in maghiara si in estoniana. A fost nostim! Thanx again colegelor Asta, Mária si Mari!



Impreuna cu Asta (foto), care si-a serbat ziua de nasterea in 10 martie, am pregatit pe seara un mic party restrans la noi acasa. Simona, colega noastra din Slovenia ne-a pregatit cate un tort cu numele nostru pe el, iar Agne, a pregatit niste cocktailuri homemade super-delicioase.





Mai apoi am chefuit in numar ceva mai mare in Kaffee Burger. In toate momentele insa am avut in gand persoanele dragi, care nu m-au uitat: Iusti, Ralu, Alina, Ionut S., Ralu (Ma-ta), Serba, Vali B., Sipe, Mitza, Ancuta, Lavi, Anca Bulgar, Claudia H., Cristina, Bianca, Hreni, Pufy, ohh si multi altii.


Va pup pe toti cu drag si va multumesc pentru mesaje si urari!




3 comentarii:

  1. Uff, pupici mulţi! :D Am şi uitat să îţi spun cât am căutat pe net poze cu flori sau cu torturi care să placă măcar vederii şi să stârnească papilele gustative (în cazul tortului). Cert e că am început înainte de ziua ta şi am terminat la juma de oră după momentul "T zero". :D Îmi plouă în gură când îmi amintesc de căpşunele alea...

    Până la urmă ai primit şi flori (una din pozele alese înainte de tort era cu lalele, evident :D), ai avut şi tort şi un bonus de cocktailuri. Noi oricum ne-am gândit la tine şi om reface fiecare momentul când ne vedem cu tine. Nu? :D
    Huuuuuuuuuugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Evident... doar nu crezi ca scap vreun moment de chefuiala. Refacem clar!!! Doar ca data viitoare vei aduce tu tortul ala cu capsune si piscoturi :P

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos post...cred ca daca nu era "Hreni" acolo nu avea nici o valoare :))
    cum ne-ai adaugat? in functie de inima? ca daca e asa....la berlin sa ramai ca sunt penultimu` :))

    RăspundețiȘtergere