duminică, 9 mai 2010

Nemtii haladiti

"Cicalaca-cichicea" - si nemtii se ondulau ... "cicacica-cichicea" - si nemtii se zbneguiau...
"Fa, haladito! Fa nesimtito!" - nemtii in delir!!!!
Mda, de necrezut si totusi adevarat nemtii se dau in vant dupa balkan-beats. Aseara dupa ce am stat aproximativ 25 de minute la coada pentru a putea intra in Clubul Lido, am platit 10 euro pentru o mega Balkan-Party, asteptata se pare de foarte mult lume. Inauntru plin ochi! Dar atomosfera a expodat abia cand cei de la formatia "Magnifico" din Slovenia au inceput primele acorduri balcanice. Timp de o ora slovenii au fost responsabili cu atmosfera exploziva. Au venit chiar si la bis, iar publicul s-a aratat nemultumit atunci cand membrii formatiei nu au mai iesit pe scena pentru un al doilea bis.
Mi-au placut si mie mult ... vocea solistului imi aducea oarecum aminte de formatia sarbeasca Bajaga, desi nu se aseamana stilul deloc.
Ei bine, concertul s-a incheiat, iar atunci a inceput Balkan-Disco. Nemtii ondulau din solduri, sareau, savurau fiecare "beat"... Greu de imaginat cum unii nemti anti-talent la orice fel de dans, puteau sa miste din fese :) pe ritm balcani... Dar believe me, sa ii vezi facand asta, face toti banii!
Aici pana si manelele cele mai odioase au succes la public. Pentru ca nu inteleg nimic din ce canta aia... dar totusi cum te poti misca pe o piesa care iti spune: "Sex frontal... sex orizontal"???
Well, neintelese sunt caile Domnului... Dar eu sunt inca in stare de soc, ca am dansat pe "Cicalaca" si pe "Disco Partizanii"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu