luni, 3 mai 2010

Thanx friend!

A fost o saptamana plina, cea in care Alina a fost la mine in vizita. Am simtit ca sunt cu un strop mai aproape de casa si asta pentru ca am putut sa glumesc in romaneste si sa fiu inteleasa (pt ca btw noi romanii suntem haiosi rau de tot). Am incercat sa ii arat Alinei putinul pe care il stiu si eu despre Berlin si sa o fac sa isi schimbe prima impresie despre orasul asta trashy... si cred ca am reusit! Prima seara am fost in Zapata (nu fotbalistul, ci localul!). Locul unde se afla acest Zapata se numeste Tacheles. O cladire veche ocupata de artisti, care nu vor sa plateasca chirie, dar nici sa plece din imobil, asa ca aici s-a format o mica oaza de "cultura". In Kulturhaus Tacheles e dezmat total pentru ca artistii sunt artisti - grafiti pe toti peretii, sculpturi din fier vechi intr-o mica galerie improvizata si o plaja cu un magic bus in curte. Haos! ... si believe me cuvantul 'trashy' de mai devreme, chiar era scris ad literam. Well, dupa ce s-a obisnuit cu ciudateniile si oamenii de toate varstele bautori de bere pe strazi, prin metrouri si tramvaie, a inceput sa vada si partile frumoase ale orasului.

Der Schnitzel König!

Dupa ore intregi de umblat - norma Alinei era de 8 ore de mers pe zi :P - am si gatit si atunci cand nu gateam, ne astepta mereu Schnitzel König, locul unde snitelul este la mama lui acasa. Iar clatita cu nume frantuzesc era facuta pentru cel putin un barbat cu o foame supraomeneasca. Ah, ce sa mai, ne-am rasfatat!!!

Dar sa nu mai vorbim de mancare. Despre asta putem vorbi cand ajung acasa si ma veti intreba daca am mancat cumva intruna, iar eu am sa spun... ca da!


Am umblat asadar cat ne-au tinut picioarele si cand nu ne mai tineau, mai mergeam putin. Am fost la zoo si am ras de animalutele de acolo. Maimutele au fost tare haioase, iar tigrul superb!

Am facut poze ciudate in fata Reichstag-ului si ne-am abtinut sa vorbim romaneste intinse pe iarba de pe Lustgarten atunci cand se apropiau de noi celebrele "Speak english".

Am baut bere si am mancat currywurst pe vaporeto si am facut muuulte poze cu celebritatile de ceara la Madame Tussauds.

Ce ai iesit din toate cele? O saptamana frumoasa, iar eu nu pot spune decat: "Friend... Schön, dass du da warst!"


Un comentariu: