duminică, 16 mai 2010

For those about to rock...

... we salute you!
Exact acum un an traiam cea mai mare dezamagire muzicala a vietii mele. Mult asteptatul concert Depeche Mode de la Bucuresti a fost anulat, la fel ca si alte concerte esteuropene ale formatiei. Motivul: Oficial Dave Gahan a mancat ceva stricat si s-a deranjat la stomac... neoficial, who knows? Cert e ca dupa luni de zile in care ma uitam la biletul postat pe birou, ca de fiecare data cand ridic ochii din taste sa il vad si ma visam topaind pe ritm de "Strange Love" - concertul nu a mai avut loc. Am mers insa la Bucuresti, am petrecut un weekend placut cu verisorii mei de acolo si am asistat la strangerea scenei din Parcul Izvor.
Astazi se anunta un alt mega-concert la Bucuresti. Aceasi data, alta locatie. AC/DC! Tanjit a mai fost concertul asta... si iata, Aka Daka vine sa le excite simturile celor 60.000 de spectatori in Piata Constitutiei. Dintre toti astia eu cunosc cel putin un fan inrait:
Vali Serbanut va fi acolo. He´s gonna rock his heart out!!!
Pana una alta eu pot doar sa ascult AC/DC azi si sa ma visez din nou la concert... Serba´, shake it all night long si pentru mine, iar mai apoi astept cu interes o noua
Poveste de la un alt concert AC/DC!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu